Ještě u maminky

27.10.2010 20:20

Když jsem se narodila.. Viděla jsem svojí maminku, pila od ní mlíčko ale to skončilo. Po pár týdnech co jsem se tak trošku vzpamatovala, jsme se sourozenci jeli k panu doktoru, museli jsme podstoupit různá vyšetření, několik očkování a taky jsme všichni dostali čip pod kůži. Zanedlouho se k nám přijeli podívat nějací lidé, bylo mi divné že chovají pořád mě, že si všímají jenom mě. Jejich další návštěva byla asi tak za týden a já už trošku věděla co se bude dít a tak sem se k nim začala lísat, sice se mi od maminky moc nechtělo ale každé štěnátko opustí svou maminku a tak si mě odvezli domů. První den jsem nevěděla o co jde, byla jsem vystrašená. Uběhla cesta autem a čekala mě dalsí ale pěšky, moc se mi nechtělo
ťapat po svejch a tak mě panička musela zezačátku nosit :)