A jaro je tu...

01.06.2011 10:46

Je tu jaro a i s ním přichází méé drahé agility. před 14 dny jsme byli na prvním výcviku... Změnilo se hodně věcí přes zimu, máme s paničkou jinou paní na cvičení, přibylo více pejsků a nejkrasnější na tom je, že skoro samé borderky :) Paní nebo slečna nás vzala na kladinu ale nejsvíce mě štvalo že sme se učili jenom ZÓNA a tj., že si musím stoupnout zadníma nohama na kladinu a předníma na zem a musím se to naučit proto, že až poběžím na závodech kladinu tak aby mě nelákalo seskakovat dříve.. Hodina trénování ZÓNY pro mě byla úmorná..., já potřebuji pohyb a tak mé očka hypnotizovala pouze a jenom můj sladký TUNEL... po kladině následovaly překážky, do té doby sem nemohla pochopit jak se přes to vlastně skáče, barikády všude možně aby mě nelákalo skákat jinam ale nakonec sem překážku zdolala :) pak konečně přišel na řadu TUNEL byla sem plná radosti a energie.. Paní viděla že mi to jde skvěle a řekla paničce ať si stoupne vedla a pošle mě do tunelu ať vidí jestli jestli já vím co je to TUNEL a napoprvé mi nedošlo co po mě vlastně panička chce ale pak mi došlo že mám běžet do té dlouhé modré ,,roury´´. Po hodině a půl nás pustili domů byli jsme unavení.